Diese Webseite verwendet cookies. Bei der Verwendung dieser Webseite geben Sie Ihe Einverständnis mit ihrer Nutzung. Weitere Informationen
Jahr 2012

Tag der Weinkeller in Modra 2013

Jahr 2014

Samstag, 13. April 2013, ab 13:00 – bis 22:00

Einladung

Príďte v sobotu, 13. apríla do malebného mestečka Modra ochutnať to najlepšie, čo Vám naše mesto ponúka. Pochutnáte si nielen na výbornom víne, ale aj špecialitách, ktoré si pre Vás pri tejto príležitosti domáci pripravili. V jedinečnej atmosfére prežite s priateľmi, či rodinou, príjemné sobotné popoludnie.

Tento rok je Vám počas najstaršieho jarného podujatia otvorených pivníc v regióne k dispozícii 28 krásnych modranských pivníc a vína od 33 vinárov, ktorí sa už na Vás tešia.
V tento X. ročník sme pre Vašu bezpečnosť a pohodlie zorganizovali aj kyvadlovú dopravu, ktorá bude po 10 kilometrovom okruhu jazdiť približne v polhodinových intervaloch počas celého podujatia.

K lístku, tak ako po minulé roky, každý návštevník dostane pohárik s vygravírovaným logom podujatia, katalóg s orientačnou mapkou vrátane kompletného zoznamu vinárov a nimi ponúkaných vín, ako aj keramické logo podujatia.

Návštevník bude mať k dispozícii v rámci vstupenky v cene 20,- (24) EUR 65 degustačných lístkov v hodnote á 20 centov (spolu 13 €), ktoré bude používať u vinárov ako platidlo za každú naliatu vzorku (1 degustačná vzorka 0,03 l = jeden lístok, jedinou výnimkou sú prírodne sladké vína). V praxi to znamená, že každý návštevník môže ochutnať až 65 vzoriek vína. Lístky, ktoré návštevník neminie pri degustovaní, môže u ľubovoľného vinára vymeniť za fľašu(e) vína podľa hodnoty zostávajúcich lístkov. Tento systém pomáha pozdvihnúť kultúrnosť pitia vína a samotným výrobcom aspoň v malej miere odpláca neľahkú prácu pri pestovaní hrozna a výrobe vína.

Dúfame, že prijmete naše pozvanie a 13.apríla sa v Modre všetci spoločne stretneme v družných rozhovoroch pri pohári dobrého vína.

Einladung zum HerunterladenKatalog der Winzer zum HerunterladenDie Orientierungskarte zum HerunterladenFotogalerie der Veranstaltung